Ledelse
Illustrasjonsfoto.
Olu Eletu / Unsplash.
– Gullalderen for tradisjonelt salg er over
Jo lenger du utsetter å gjøre digitale endringer i ditt salgs- og markedsføringsarbeid, desto mer brutale vil endringene bli når du må gjøre dem, hevder markedsføringsekspert.
Som leder må du alltid ha to tanker i hodet samtidig. Hvordan kan du få effekt av salgstiltak, samtidig som du foretar nødvendige plattforminvesteringer? Tore Berntsen, daglig leder i MarkedsPartner, forteller at tradisjonelt salg er passé. I stedet foreslår han nye salgstiltak som kan gi raske resultater, og samtidig bygge opp under en langsiktig digital markeds- og salgsstrategi.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk