Ide Katrine Birkeland, førsteamanuensis ved Institutt for kultur og kommunikasjon ved Handelshøyskolen BI.
Anita Myklemyr
Hvilken dialogstil har du? Lærende, dømmende eller konfliktsky?
Forsker og rådgiver Ide Katrine Birkeland har lyttet til over hundre virkelige og vanskelige samtaler mellom ledere og ansatte.
Det er særlig fire ting
ledere strever med når de forsøker å løse problemer gjennom dialog, konstaterer
Ide Katrine Birkeland, førsteamanuensis i ledelse og kommunikasjon ved
Handelshøyskolen BI.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
– Styreledelse er ingen sjekkliste, men et lederoppdrag
Når sjefen gruer seg til julebordet
EUs jernrammer er dårlig butikk
Hvordan får vi et forsvarlig rehabiliteringstilbud fremover?
Høyre vil gi prins Sverre Magnus fulltidsjobb i kongehuset
Mest leste artikler
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen