Ledelse

Kan ikke lykkes uten en tydelig strategi

Hvordan lykkes med markedsføring i sosiale medier? Stikkordene er synlighet, relasjons­bygging og effektiv kommunikasjon.

Publisert Sist oppdatert

Synneva Erland, profesjonell foredragsholder med spisskompetanse på kommunikasjon og sosiale medier, er overbevist om at bedrifter ikke kan lykkes uten en tydelig strategi for sosiale medier.

– Mitt klare svar er nei, det kan man ikke.

Hele bedriften, inkludert ledelsen, må ha et aktivt forhold til bruk av sosiale medier i markedsføringen, mener hun.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS