Ledelse
Håkon Mosvold Larsen / NTB scanpix
Kan ikke lykkes uten en tydelig strategi
Hvordan lykkes med markedsføring i sosiale medier? Stikkordene er synlighet, relasjonsbygging og effektiv kommunikasjon.
Synneva Erland, profesjonell foredragsholder med spisskompetanse på kommunikasjon og sosiale medier, er overbevist om at bedrifter ikke kan lykkes uten en tydelig strategi for sosiale medier.
– Mitt klare svar er nei, det kan man ikke.
Hele bedriften, inkludert ledelsen, må ha et aktivt forhold til bruk av sosiale medier i markedsføringen, mener hun.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP