Ledelse

– Kjerneoppgaven er ikke noe som skal skrives ned på en plakat og leses

Publisert Sist oppdatert

Det snakkes mye om kjernevirksomheten. Det er dette som er virksomhetens hovedoppdrag, her verdiskapningen skal komme. Man kan outsource mye, men akkurat kjernevirksomheten bør man holde tett.

Direktør i det danske konsulentfirmaet Dogmekompagniet, Anders Seneca, har imidlertid et litt annet syn på det, og til Væksthus for Ledelse gir han noen råd om hva man bør tenke på når man skal ta grep om kjerneoppgaven sin.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS