Ledelse

Alle som jobber hos oss må vite noe om hvordan det er å være sosial, mener Lars Silberbauer, Legos direktør for sosiale medier.

Lego-ledelsen på skolebenken

Lego tvinger ledelsen til å ta eksamen i sosiale medier.

Publisert Sist oppdatert

Da Lars Silberbauer, direktør for sosiale medier i danske Lego, holdt foredrag på en konferanse om sosiale medier hos konsulentselskapet Haymarket, ga han uttrykk for at alle som jobber i bedriften må vite noe om hvordan det er å være sosial. I betydningen å være sosial i sosiale medier.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS