Ledelse
Merkevaren Adidas har lansert en sko som av resirkulert plast fra havet.
NTB-scanpix.
Merkevarer må appellere til både hjerte og sinn
Bedriftsledere kan ikke lenger stole på intuisjon, mener business-eksperter fra Handelshøyskolen BI.
Under Responsibility Works konferansen i Oslo i desember tok flere av foredragsholderne til ordet for at det vil skje et maktskifte der unge forbrukere nå i større grad vil presse næringslivet til å ta større sosialt ansvar.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Slakter eget slagord
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse