Ledelse
Vær forberedt på hvordan du skal følge opp en medarbeider som har det vanskelig.
Foto: Iuliia Lisitsyna | Dreamstime.com
Når en ansatt er i krise
Hvis en av dine medarbeidere mister en av sine nærmeste eller står i en annen livskrise, har du som leder ansvar for å gi støtte.
Har du lederansvar, må du regne med å oppleve at en medarbeider plutselig befinner seg i en vanskelig livssituasjon, som vil kunne prege dem også i arbeidstiden. Da bør du ha tenkt igjennom hvordan du kan være en støttende leder gjennom en vanskelig periode, skriver det svenske ledelsesmagasinet Chef.se.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk