Ledelse

Når vi overvurderer hvor mye vi rekker å gjøre på jobb, risikerer vi å skuffe andre som er avhengige av det vi skal levere, overskride frister og ender opp med å bli slitne og uinspirerte, skriver Sabina Nawaz i Harvard Business Review.

Slik får du krysset av alt på to do-lista

Er du en tidsoptimist? Det er frustrerende å sitte igjen med masse ugjort på slutten av arbeidsdagen. Her er knepene for å planlegge mer realistisk.

Publisert Sist oppdatert

LEST OM LEDELSE. I et forsøk på å være effektiv og få gjort mest mulig på jobb er det mange som skriver lange lister over gjøremål hver dag. Resultatet blir ofte at det står igjen mye på lista ved endt arbeidsdag.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS