Ledelse
I vanskelige tider må du først finne ut hva bedriften din er god på, og kan utvikle, ifølge strategiekspert Åge Flohr.
Freeimages
– Styrk din egen bedrift først
I vanskelige tider må du finne ut hva bedriften din er god på, og kan utvikle. Ikke tenk på partnerskap eller oppkjøp av konkurrenter før du kjenner deg selv, sier strategiekspert.
Mange bedrifter har lyktes med en vekststrategi i nedgangstider. Selv om det finnes suksesshistorier om partnerskap mellom konkurrenter, og også oppkjøp, advarer strategirådgiver i Teamconsulting, Åge Flohr, mot å gå rett på målet.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
EUs tvilsomme strev for å redde Ukraina
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Mest leste artikler
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen