Ledelse
I vanskelige tider må du først finne ut hva bedriften din er god på, og kan utvikle, ifølge strategiekspert Åge Flohr.
Freeimages
– Styrk din egen bedrift først
I vanskelige tider må du finne ut hva bedriften din er god på, og kan utvikle. Ikke tenk på partnerskap eller oppkjøp av konkurrenter før du kjenner deg selv, sier strategiekspert.
Mange bedrifter har lyktes med en vekststrategi i nedgangstider. Selv om det finnes suksesshistorier om partnerskap mellom konkurrenter, og også oppkjøp, advarer strategirådgiver i Teamconsulting, Åge Flohr, mot å gå rett på målet.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk