Inspirasjon
Ledelse og læring er komplekse fenomener, og mye av styrken av mellommenneskelige forhold oppstår gjennom interaksjon, skriver Bjørn Røsten.
scyther5 / iStock
Slik holder du de beste folka fornøyde
Sir Richard Branson er ikke alene om å tro at det å ta vare på ansatte er enda viktigere enn kundeopplevelsen, hvis dine ansatte er inspirert, vil de ta vare på kundene, skriver Bjørn Røsten i Unit4 Norge.
Bjørn Røsten er administrerende direktør, i Unit4 Norge.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk