Annonse
I vanskelige tider må du først finne ut hva bedriften din er god på, og kan utvikle, ifølge strategiekspert Åge Flohr. Foto: Freeimages

– Styrk din egen bedrift først

Mange bedrifter har lyktes med en vekststrategi i nedgangstider. Selv om det finnes suksesshistorier om partnerskap mellom konkurrenter, og også oppkjøp, advarer strategirådgiver i Teamconsulting, Åge Flohr, mot å gå rett på målet.

– Det er veldig fristende for en bedrift med god likviditet å kaste seg over konkurrentene, som et ledd i en vekststrategi. Men jeg har sett utallige eksempler på at synergiene blir vanskelige å realisere, sier Flohr.

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse