LO har vært på TikTok siden mars. I dag har de nesten 9000 følgere, over 259.000 likerklikk og flere videoer med over 100.000 visninger.
LO har vært på TikTok siden mars. I dag har de nesten 9000 følgere, over 259.000 likerklikk og flere videoer med over 100.000 visninger.

Arbeidsliv slår an på TikTok

Flere fagforbund bruker TikTok for å gi råd til unge om arbeidslivet. Fagforbundet forteller at de har styrket  omdømmet sitt i den yngre målgruppen.

Publisert Sist oppdatert

I 2023 begynte Fagforbundet å publisere videoer på TikTok. To år senere har de nesten 100.000 følgere og 2,2 millioner likerklikk, mens flere av videoene deres har over 100.000 visninger.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS