Arbeidsliv
I de ansattes arbeidskontrakter er arbeidssted angitt til virksomhetens forretningsadresse. Må dette endres?
martin-dm/iStock
Hybridarbeid – hva må arbeidsgiver tenke på?
Juristene svarer.
Spørsmål: Jeg er arbeidsgiver i et lite firma med 18 ansatte. Til våren skal vi inn i nye lokaler og ønsker i den forbindelse å innføre en ordning med hybridarbeid hvor de ansatte jobber henholdsvis 3 dager på kontoret og 2 dager på hjemmekontor.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mattilsynet må offentliggjøre navn – ansatte bekymret
Svært stram sykehusøkonomi i Stavanger – vurderer ansettelsesstopp
– Styreledelse er ingen sjekkliste, men et lederoppdrag
Mest leste artikler
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen