Annonse
Foto: Javier Molina | CC

Så mye penger tjener du på god kundeservice

God kundeservice står ofte høyt på listen over viktige aktiviteter hos virksomhetene. Men hvor mye hjelper det? Eller helt konkret: hvor mye penger tjener du egentlig på god kundeservice?

Et forskningsteam bestående av leder for forskningsorganisasjonen Applied Marketing Science, John Mitchell, tre av hans ansatte, Carmel Dibner, Andrea Ruttenberg og Audrey Tripp, og forskningsdirektør hos Twitter, Wayne Huang, har sett nærmere på dette.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (163,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse