Ledelse
Viktor Allin, Dreamstime
Har du ambisjoner om å bli en god leder for dine ansatte? Vær tilstede.
Denne oppfordringen kommer fra Rasmus Hougaard og Jacqueline Carter, ledere og konsulenter i konsulentselskapet «Potential Project». I et innlegg på hjemmesidene til Harvard Business Review forteller duoen om en leder de har jobbet med som brukte mye tid på sine ansatte, men som likevel fikk dårlige tilbakemeldinger på lederskapet sitt. Forandringen kom, ifølge konsulentene, da han lærte seg å være mer tilstede i situasjonen når han møtte de ansatte.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mest leste artikler
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk