Ledelse
Ansatte som utøver ansvarsfraskrivelse og alltid prøver å legge skylden på andre kan være en hard nøtt å knekke.
Dreamstime.
Hvordan håndtere ansatte som gråter, skriker og går i forsvarsposisjon?
Mange sjefer gruer seg til medarbeidersamtalen. Ekstra tøft kan det være dersom en av dine ansatte ikke takler konstruktiv tilbakemelding.
Det tar ofte lang tid å skrive ned vurderinger av sine ansatte. Mange gjør en grundig jobb før medarbeidersamtalen, men opplevelsen kan være angstfremkallende for flere dersom noen ansatte er ekstra hårsåre.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Slakter eget slagord
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse