Ledelse

Internkommunikasjon: Hvordan måle oppslutning blant medarbeiderne?

For å være sikker på at strategien din blir fulgt, må du vite om medarbeiderne dine er enig i den, kan den og agerer i henhold til den, forteller kommunikasjonsekspert Øystein Bonvik.

Publisert Sist oppdatert

Bonvik er ute med boken En innføring i PR, som er skrevet sammen med Peggy Brønn og Tor Bang. Forfatterne tar blant annet for seg internkommunikasjon, og hvordan man kan måle oppslutningen blant medarbeiderne sine. I dette arbeidet finnes det ingen snarveier, forteller han:

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS