Ledelse
Mens personlige kontakter og henvisninger i fjor toppet listen over kanaler jobbsøkerne brukte, oppgir færre arbeidstakere det som en viktig kanal i år.
iStock
Jakter jobber på nye måter
Google-søk og profesjonelle rekrutteringsbyråer er blitt viktigere når norske arbeidstakere leter etter sin neste jobb, viser ny undersøkelse.
Måten folk orienterer seg i stillingsmarkedet og finner seg en ny jobb endrer seg.
Det viser en stor undersøkelse Kantar utførte i januar i år, på vegne av bemannings- og rekrutteringsselskapet Randstad. For andre år på rad har de spurt et representativt utvalg av 4000 norske arbeidstakere fra ulike bransjer.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP