Ledelse

Lederverktøy: Salgsledere må mer ut i felten

Salgsledere bør være i kundemøter sammen med sine selgere minst tre dager i uken, slik deres internasjonale kolleger er. Hvis ikke, svekkes norske bedrifters salgsstyrker betraktelig, hevder ekspert.

Publisert Sist oppdatert

– Salgsledere her hjemme tar lederskapsrollen for bokstavelig. De har høye krav fra sine overordnede, og sliter med balansen mellom å utøve en krevende mellomlederstilling og sin viktige operative funksjon, sier salgsekspert og konsulent Christian Hofbauer.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS