Ledelse

I april gikk Janne Marie Log fra PR-byrået Corporate Communications til Norges sjømatråd.

Setter norsk sjø­mat på ­verdenskartet

Janne Marie Log leder en av Norges viktigste vekstnæringer og bretter nå opp ermene for å ta norsk sjømat inn i en viktig omstillingsperiode.

Publisert Sist oppdatert

Den rutinerte lederen vil ta med seg erfaringene fra teknologibransjen når hun nå setter i gang arbeidet med å bygge opp norsk sjømat som en internasjonal merkevare. Oppskriften for dette er ifølge henne omstillingshastigheten i teknologibransjen kombinert med det enorme vekstpotensialet i sjømat.

Det er bare et par måneder siden Log trådte inn i den nye direktørrollen. Hun hadde nettopp sluttet i jobben som konserndirektør i informasjonsselskapet Evry og begynt i PR-byrået Corporate Communications da hun fikk tilbud om toppjobben i Norges sjømatråd.

– De første ukene har vært veldig morsomme, men også litt kaotiske, sier Log som bare de siste ukene har reist til Kina, Japan, Italia, Belgia og på hovedkontoret i Tromsø på oppdrag for sjømatrådet.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnenter gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS