Arbeidsliv
designer491
2022 blir året for å bygge ny lojalitet
To år i en «ny normal» har skapt nye forventninger. I 2022 bør evnen til å opparbeide ny lojalitet hos ansatte, kunder og samfunnet stå øverst på lederes agenda. Her er tre grunner til hvorfor, skriver Per Haakon Lomsdalen.
Per Haakon Lomsdalen er norgessjef i Salesforce
Om kort tid kan vi markere toårsjubileum for «den nye normalen». Selv om mange nye innovasjoner har hjulpet oss gjennom en lang rekke endringer, er det fortsatt en vei å gå. Her er tre grunner til hvorfor ledere bør prioritere å bygge lojalitet til sine viktigste interessenter i 2022.
1. Ansatte har skyhøye forventninger til den digitale arbeidsplassen
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 715,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2700,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 199,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2290,-
KJØP