Arbeidsliv

2022 blir året for å bygge ny lojalitet

To år i en «ny normal» har skapt nye forventninger. I 2022 bør evnen til å opparbeide ny lojalitet hos ansatte, kunder og samfunnet stå øverst på lederes agenda. Her er tre grunner til hvorfor, skriver Per Haakon Lomsdalen.

Publisert Sist oppdatert

Per Haakon Lomsdalen er norgessjef i Salesforce

Om kort tid kan vi markere toårsjubileum for «den nye normalen». Selv om mange nye innovasjoner har hjulpet oss gjennom en lang rekke endringer, er det fortsatt en vei å gå. Her er tre grunner til hvorfor ledere bør prioritere å bygge lojalitet til sine viktigste interessenter i 2022.

1. Ansatte har skyhøye forventninger til den digitale arbeidsplassen

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnenter gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS