Annonse
– Det skal være enkelt for brukerne å se hvilke data Schibsted sitter på og hvordan de brukes, sier Kristin Skogen Lund.  Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix.
Konsernsjef i Schibsted går i strupen på GDPR

– Gagner gigantene og rammer de små

Under Topplederkonferansen snakket Schibsted-sjefen om hvilken betydning tillit har i konsernets forvaltning av brukerdata.

Hun brukte også anledningen til å fortelle om Schibsteds nye «dataunivers».

Det jobbes nå med å lage en felles innloggingsløsning på tvers av alle merkevarene til Schibsted, blant annet for Finn.no, VG og Aftenposten, slik at konsernet kan samle alle dataene og bruke dem på tvers til å lage mer relevante produkter.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (163,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Annonse
Annonse