Annonse
– Møtevirksomhet er svært tidkrevende. Hvis 10 personer sitter i et totimersmøte, og møtet ikke er bra, så har man sløst bort 20 arbeidstimer, sier Berkeley-professor og forfatter bak boka «Suveren på jobb», Morten T. Hansen. Foto: Audun Braastad / NTB scanpix

– Prioritering skal gjøre vondt

Hvorfor er det slik at noen gjør det bedre enn andre i arbeidslivet?

Det finnes svært mange tips, råd og forslag til hva som er viktig for å bli vellykket i arbeidslivet. Du skal ha talent, du skal ha utdanning, du skal ha erfaring og du skal ha standhaftighet og lidenskap (grit).

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (163,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse