Ledelse
Arbeidstilsynet har kommet med nye anbefalinger til inneluften på jobben, for å begrense spredningen av koronaviruset.
Vidar Ruud / NTB scanpix
– For få tenker på luftkvaliteten
Arbeidstilsynet har kommet med anbefalinger for kvaliteten på inneluften på jobben, for å begrense virusspredningen. – Dette er et lederansvar, sier leder for teknologiselskap.
Folk er på vei tilbake på jobb, men dagens koronasituasjon krever god tilrettelegging for medarbeiderne. Her er luftkvaliteten også viktig. Hvordan skal ledere nå tilrettelegge for god luftkvalitet i kontorlokalene, og hvorfor er det spesielt viktig i en ekstraordinær tid som dette? Arbeidstilsynet har nylig kommet med klare anbefalinger for inneluften på jobben. Målet er å begrense virusspredningen, og dermed sørge for en tryggest mulig arbeidshverdag.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mest leste artikler
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen