Ledelse
Ta en runde med de de ansatte, still spørsmål og sjekk hva de har fått med seg av tilbakemeldinger og informasjon, oppfordrer Anders Dysvik, professor ved Handelshøyskolen BI.
Handelshøyskolen BI.
Ledere og ansatte vurderer tilbakemeldinger ulikt
– En leder kan mene at han har gitt en medarbeider en nyttig tilbakemelding, men det betyr ikke at medarbeideren er av samme oppfatning, sier Anders Dysvik, professor i ledelse ved Handelshøyskolen BI.
– Jeg som leder kan tenke at jeg har gitt medarbeideren en tilbakemelding som er forståelig, og ganske åpenbar, men det avgjørende er hva den ansatte har fått med seg, sier Dysvik.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mest leste artikler
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen