Ledelse

Produktdirektør Kaija Ommundsen i FINN.

Trives best i motbakke

På jobb deltar Kaija Ommundsen daglig i kampen om å vinne tittelen «verdens beste markedsplass for nordmenn» etter at teknologigiganten Facebook kastet seg i inn ringen.

Publisert Sist oppdatert

Høyrisikoprosjekter, ideutvikling og konkurranse er det som får den ferske produktdirektøren i FINN.no til å gi jernet på jobb.

– Jeg har ikke vært opptatt av trygghet og er mer opptatt av å lære. I tillegg kjeder jeg meg fort, forteller Ommundsen om motivasjonen for å ta fatt på «de umulige» oppgavene.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS