Samfunn
Etter noen uker i sjefsstolen har Nav-direktør Hans Christian Holte definert seks områder der Nav kan bli bedre.
Nav
Nav skal bli bedre i møte med brukerne
I august startet Hans Christian Holte som ny toppsjef i Nav. Nå har han formulert seks ambisjoner som skal gjøre Nav bedre. En av dem er «bedre brukeroppfølging».
I et innlegg i Dagens Perspektiv, lanserer Nav-direktør Hans Christian Holte seks ambisjoner for hvordan Nav skal endre seg «til det bedre».
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk