Annonse
Foto: Dreamstime

Motivert av drittslenging

Konkurranse er en viktig drivkraft for mye – innovasjon, pris, endringer, oppkjøp, strategi. Ledere er sannsynligvis godt kjent med hva konkurrentene driver med, og hvordan det påvirker egne affærer. Et mindre kjent tema er imidlertid hva konkurransesnakk – eller drittslenging – gjør med virksomheten.

Les resten med abonnement fra
Løpende abonnement for privatpersoner. Fornyer på fullpris (125,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse