Annonse
Foto: Maliha Mannan | CC
Sosiale medier

– Direktekommunikasjon er utdatert kommunikasjon

Günther Mårder er leder for den svenske gründerorganisasjonen Företagarna. Han er dermed leder for rundt 70.000 entreprenører og gründere – det krever en klar plan på sosiale medier.

– Jeg går ikke og legger meg med mindre det jeg kommuniserer har nådd 60.000 personer – hver dag, også i helgen, sier han til det svenske ledelsesmagasinet Chef.

Han tror at denne tilstedeværelsen på sosiale medier var sterkt bidragsytende i å skaffe ham jobben som administrerende direktør i Företagarna.

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederverktøy

Trenger du å fornye verktøykassa?

Bla deg gjennom våre lederverktøy for gode tips, triks og faglig påfyll.

Gå til lederverktøy.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederverktøy

Trenger du å fornye verktøykassa?

Bla deg gjennom våre lederverktøy for gode tips, triks og faglig påfyll.

Gå til lederverktøy.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse