Annonse
Foto: Dreamstime

Slik unngår du unødvendige avbrytelser på jobb

Oppmerksomheten vår er under konstant angrep når vi er på jobb. Telefoner, eposter, kolleger som trenger hjelp, sjefen som vil snakke, arbeidsoppgaver. Faktisk ligger Norge helt i teten i Europa over opplevde avbrytelser på jobb, ifølge en undersøkelse gjort av Statens Arbeidsmiljøinstitutt.

Spesielt hvis man sitter i åpne kontorlandskaper er sjansen stor for at avbrytelsene kommer fra alle himmelretninger.

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse